LLENGUA

LLENGUA2017-10-23T16:09:23+00:00
Els tallers de l'Escola Creativa es diuen Escola Creativa XL!!

CLASSES PARTICULARS A OLOT
–Per a totes les edats–

GRUPS REDUÏTS

• Ortografia (mètode Gabarró).
    Opció individual
    Exercicis online per practicar a casa

L’ortografia és una qüestió de memòria visual.
Gràcies al Mètode Gabarró, podràs reduir les faltes en un 80% en molt poc temps.
Et garantim resultats permanents a partir del primer trimestre.

• Comprensió Lectora.
    Opció individual

La comprensió lectora és la base de qualsevol coneixement. Si no entens el què llegeixes no pots entendre les mates, les ciències socials, els conceptes artístics. Les dificultats en la comprensió lectora són el principal motiu de fracàs escolar.

• Expressió Escrita.
    Opció individual

Juntament amb la comprensió lectora, una bona expressió escrita és fonamental tant per obtenir un bon rendiment acadèmic com per comunicar-se òptimament en la nostra societat. Aprèn a dir allò que realment vols dir (a expressar-te amb propietat) i comunica’t millor.

• Comentaris de Text.
    2-3 alumnes
    Opció individual

Els comentaris de text estan un esglaó per sobre de la comprensió lectora i de l’expressió escrita i el seu domini és fonamental per adquirir sentit crític, relacionar coneixements amb continguts i aprendre a elaborar textos de manera raonada.

• Escriptura Creativa.
    2-3 alumnes
    Opció individual

Per assistir a classes d’Escriptura Creativa cal un bon nivell d’ortografia i gramàtica, així com un bon nivell d’expressió escrita. Si és el teu cas i vols anar més enllà i aprendre a produir textos de creació, aquest és el teu curs.

DEMANA + INFO

CLASSES PARTICULARS AL CENTRE D'OLOT