ESCOLA CREATIVA XL

ESCOLA CREATIVA XL2017-10-18T17:55:09+00:00
Els tallers de l'Escola Creativa es diuen Escola Creativa XL!!

ESCOLA CREATIVA XL

Escola Creativa XL és l’expansió del curs anual que fem a la Casa de Cultura de Girona.

Axí anomenem els tallers que fem a més del curs anual de l’Escola Creativa. Solen ser monogràfics o fins i tot cursos sencers que incideixen i expandeixen algun dels aspectes que traballem en el curs anual. També incloem en aquesta categoria les nostres classes particulars i els recursos educatius.

Els tallers i cursos són adreçats tant a entitats com a institucions que tinguin interès a acollir-los i en principi els podem realitzar a gairebé qualsevol punt de les comarques gironines i Barcelona capital.

Si esteu fora d’aquestes àrees i us interessa algun taller o curs poseu-vos en contacte igualment amb nosaltres. Som l’Escola Creativa! Intentarem trobar alguna solució.

Les classes particulars es realitzen al centre d’Olot (La Garrotxa).

Escola Creativa XL s’adreça a persones de totes les edats, tot i que hi ha Tallers, Classes o Recursos que només són adreçats a públic infantil i d’altres que només s’ofereixen a públic adult.

Vegeu la informació concreta de cadascun a la pàgina corresponent.

Tallers, classes particulars i recursos educatius que expandeixen el curs anual de l’Escola Creativa.
Per a totes les edats! Informa-te’n!!