Tornem!

L’Escola Creativa torna a la Casa de Cultura de Girona aquest febrer i amb moltes novetats, d’entre les quals, destaca la possibilitat de venir-hi entre setmana, una cosa que fa temps que ens havíeu demanat.

Així, us podreu matricular per venir cada divendres de 17,30 a 19,30 o bé per venir el dissabte al matí (com fins ara), d’11 a 13h.

Cal dir que la matrícula només permet accedir a les classes que es fan en el dia seleccionat. Per a més informació, consulteu les nostres FAQ!

Enguany la Casa de Cultura compta amb una nova aula d’arts aplicades, que serà on a partir d’ara farem les classes de l’Escola Creativa. És una aula tranquil·la i més gran que la que utilitzàvem fins ara i ens permetrà estar “al nostre rotllo” mentre fem els projectes.

A més, els amics de l’Uni Girona ens donaran invitacions per tal que tots els nens i nenes matriculats enguany a l’Escola Creativa puguin gaudir gratuïtament dels partits del que fins fa poc ha estat durant molts anys l’únic equip de la ciutat de Girona a Primera Divisió. Si vols saber per què l’Uni i l’Escola Creativa s’avenen tant visita la nostra pàgina de Webs Amigues, que compta amb una nova incorporació, la web del gran amic i mestre Quim Corominas.

Què us en sembla? No és fantàstic!

Ens veiem aviat!

By |2018-01-19T16:54:45+00:00Gener 19th, 2018|Categories: NOTÍCIES|Tags: |0 Comments