Bel Bosck, creactivista
Foto: Toni Dalmau.
bel bosCk participant en el taller de creació d’instruments de Xavi Lozano, Bufasons.

QUI SOM?

bel bosCk i bagué és dissenyadora gràfica, periodista, escriptora, editora-muntadora audiovisual, motionographer, música de pop i monitora de lleure infantil i juvenil.

Com a escriptora, ha publicat dos llibres i guanyat el Premi Just M. Casero de Narrativa; com a periodista, ha col·laborat a nombrosos mitjans, tant escrits com radiofònics, i ha estat columnista d’opinió de La Vanguardia; com a artista, ha participat en algunes exposicions col·lectives des de 2007 i n’ha fet una d’individual el 2012.

Es defineix a si mateixa com a Creactivista, és a dir, com a activista de la Creativitat.

També ha protagonitzat una pel·li de la Rosa Brugat; fet de tutora de l’Aula d’Escriptura de l’Ajuntament de Girona, i participat amb una altra personalitat i una cançó en un disc col·lectiu.

A la bel bosCk el que més li agrada és aprendre. Per això sempre està estudiant, aprenent o iniciant-se en alguna cosa, com Tècniques de Sensibilització Artística, Programació amb Processing, Tècniques de Creativitat, Artteràpia… de manera que cada curs el programa de l’Escola Creativa es va nodrint d’aquests nous coneixements.

L’any 2012 i gràcies al suport de l’enyorada Natàlia Molero, directora de la Casa de Cultura de Girona, va iniciar el projecte de l’Escola Creativa.

Podeu veure’n el currículum sencer aquí

Perquè la manera més maca d’aprendre és ensenyar.

CLASSES PARTICULARS

OLOT

Per a totes les edats
de +8 a +99 anys
De dilluns a divendres, hores convingudes

CURS ANUAL

GIRONA
Casa de Cultura

Per a nens i nenes
de 9 a 11 anys

Divendres, de 17,30 a 19,30h.