EDUCACIÓ EMOCIONAL

EDUCACIÓ EMOCIONAL2017-12-01T17:33:43+00:00
Què és l

EDUCACIÓ EMOCIONAL

La Creativitat és un sistema holístic, fràgil, vol·luble, i, per aquests motius, canviant.

Per algunes persones, la Creativitat és una manera de fluir i així poder gestionar determinades emocions. En canvi, d’altres persones tenen la Creativitat blocada segons quin tipus d’emocions experimenten, normalment les que es consideren negatives, no perquè ho siguin (que cap emoció n’és, de negativa), sinó perquè els són més difícils de gestionar.

A l’Escola Creativa treballem les emocions i la intel·ligència emocional partint de l’autoconeixement, l’empatia i l’expressió personal.

Tot i que n’hi ha més, per tal de fer-ho assequible a tot l’alumnat, observem, analitzem i treballem cinc emocions bàsiques.

A més, fem especial incidència en temes que sabem que preocupen molt els i les nostres alumnes, com són el bullying i la resolució de conflictes.