SENSIBILITZACIÓ ARTÍSTICA

A l’Escola Creativa no busquem ni fabriquem artistes, però ens agrada, i molt, treballar la sensibilització per l’Art.

Volem que els i les nostres alumnes es comprometin amb l’Art des d’un punt de vista sensible, que tinguin capacitat per apreciar-lo i que perdin la por de fer-ne (si és que en tenen ;-).

L’Art és una manera d’expressar el món interior i de manifestar-se davant el món exterior.

Per aquest motiu, dins aquest sistema holístic que és la Creativitat, treballem a partir d’obres artístiques que produïm o que contemplem, moltes vegades de manera directa, per mitjà de les visites lúdiques que periòdicament fem a les expos de la Casa de Cultura de Girona, que és la institució que actualment ens acull.

Tal i com dèiem en aquest article, així com la Creativitat no comença en l’objecte (material o immaterial) creat, l’objecte artístic no comença en la «manualitat» sinó que el primer és el producte i el segon és el camí cap aquest producte.

De manera que, seguint una de les regles bàsiques de la Creativitat, aprenem a fer aquest camí cap a l’objecte d’art sense importar, però, quin sigui el resultat ja que per nosaltres l’èxit és fer i gaudir fent.

Som fans i ens agrada participar i col·laborar a l’Inundart.