CREATIVITAT

CREATIVITAT2017-12-01T17:31:41+00:00
Quanta més en gastes, més en tens

LA CREATIVITAT

Hi ha molts mites sobre la Creativitat. Tots o la majoria són falsos.

La Creativitat no és cosa de ments privilegiades sinó que està a l’abast de tothom.

SORPRESA: Tu ets una persona creativa!!

Una altra cosa és que per moltes i diferents raons –moltes d’elles associades als sistemes d’aprententage-ensinistrament oficials– no siguis capaç de veure-ho o els altres de reconèixer-t’ho.

A l’Escola Creativa sabem que tota persona, independentment del seu nivell i capacitat cultural, social i, fins i tot, intel·lectual, pot exercir la Creativitat, ja que aquesta és la capacitat de resoldre problemes.

Saps aquella cançó de La Jurado que diu «Se nos rompió el amor de tanto usarlo»?

Doncs la Creativitat no se’t trencarà mai.

És infinita, però per tenir-ne n’has de gastar.

Al contrari del que passa amb la majoria de coses, amb la Creativitat quanta més en gastes més en tens.

Però, no t’enganyis, la Creativitat no és màgica i no sorgeix de manera espontània d’un toc de vareta.

Cal entrenar-la, potenciar-la i, sobretot, preservar-la amb el mateix amor, dedicació i fermesa que si fos una espècie en perill d’extinció.

A l’Escola Creativa som «creactivistes», és a dir, activistes de la Creativitat. La defensem a ultrança perquè entenem que és molt més que el nostre estil de vida, és una manera de ser feliç.

I a més, és una manera molt barata, perquè justament es fonamenta i sorgeix de l’escassedat de recursos.

Què faries si no tinguessis cap joguina però en canvi tinguessis un full de paper o un tros de roba vella i una corda?

Vine a descobrir-ho a l’Escola Creativa!

Si vius a Girona (o rodalies) i tens entre 9 i 11 anys i els matins de dissabte lliures,

MATRICULA’T AQUÍ