Què és l

QUÈ ÉS

L’ESCOLA CREATIVA?

L’Escola Creativa és un taller de creativitat i sensibilització artística que realitzem des de l’any 2012 a la Casa de Cultura de Girona.

Està adreçat a nens i nenes de 9 a 11 anys amb interès per expandir la imaginació i la creativitat innates i per treballar l’àmbit de l’expressió personal.

L’Escola Creativa és una activitat acadèmica de tipus lúdic i també una activitat lúdica de tipus acadèmic en què trenquem la verticalitat jeràrquica en la relació professorat/alumnat afavorint una relació més horitzontal, on la persona educadora i els i les alumnes treballen en equip compartint coneixements.

Això es tradueix en un augment de l’autonomia personal, l’autoestima i la responsabilitat per part de nens i nenes.

Es desenvolupa durant tot un curs escolar (d’octubre a juny) perquè les activitats estan relacionades entre elles i tenen una dificultat progressiva.